قول مساعد شبکه سه برای حل مشکل پخش اچ دی لیگ جهانی والیبال

قول مساعد شبکه سه برای حل مشکل پخش اچ دی لیگ جهانی والیبال

 کمیته مسابقات فدراسیون بین المللی والیبال در اجلاس سالانه خود که 15 روز پیش در لوزان سوییس برگزار شد، وجود سیستم اچ دی و ویدئوچلنج را برای هشت تیم برتر لیگ جهانی الزامی دانست.


این کمیته مقرر کرد در صورتی که تیمی نتواند این تجهیزات و امکانات را برای میزبانی فراهم کند، از گروه اول (هشت تیم برتر) به گروه دو (12 تیم دوم) مسابقات سال 2014 منتقل شود.

ایران به همراه ایتالیا، برزیل، لهستان، روسیه، آمریکا، بلغارستان و صربستان درگروه اول (هشت تیم برتر) لیگ جهانی قرار دارند و مسابقات آن از خردادماه سال آینده آغاز می شود. 

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابت 12 بازی انجام خواهد داد که شش دیدار به میزبانی کشورمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

با توجه به اینکه سیستم پخش تلویزیون ایران اچ دی نیست، این نگرانی وجود داشت که تیم ملی والیبال کشورمان که بعد از سالها تلاش در جمع تیم های برتر در لیگ جهانی قرار گرفته بود، با مشکل مواجه شود، بنابر این رییس فدراسیون والیبال ظهر امروز چهارشنبه با مسئولان شبکه سوم سیما دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو موضوع مطرح شد که یکی از آنها بدهکاری صداو سیما به فدراسیون بین المللی والیبال بابت حق بخش مسابقات لیگ جهانی سال 2013 بود. 

زین العابدین مدیر شبکه سوم سیما بروز این مشکل را تغییرات مدیریتی در سازمان صدا و سیما دانست و در پاسخ به داورزنی تاکید کرد: حتما این موضوع و قرارداد مربوطه بررسی خواهد شد تا این مشکل در اولین فرصت بر طرف شود.

پخش مسابقات لیگ جهانی سال 2014 با استفاده از سیستم اچ دی نیز دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود که مقرر شد سازمان صدا و سیما بعد از جمع بندی نهایی، بودجه و امکانات مورد نیاز را در قالب طرحی به هیات دولت ارائه کند تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان این طرح در هیات دولت تصویب شود.


نظرات شما عزیزان:

ادر
ساعت9:16---11 دی 1392
امیدوارم به قولشون واقعا عمل کنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | چهار شنبه 4 دی 1392 - 20:2 |